Logo Uczelni   
WISIG - logo  Logo 70-lecia Wydziału   

Wydział

Inżynierii Środowiska i Geodezji

plik svg - godło

Struktura Uczelnianego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia na WIŚiG (wg wytycznych zawartych w Zarządzeniu Rektora nr 168/2021) przedstawia się następująco:

 USZJK - schemat wydziałowy

Schemat Uczelnianego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia na poziomie Wydziału 

 

Skład Dziekańskiej Komisji Jakości Kształcenia w kadencji 2022-2024 

dr hab. inż. Andrzej Wałęga, prof. URK – Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia – przewodniczący
dr hab. inż. Tomasz Kowalik, prof. URK URK (KISiGW) – zastępca przewodniczącego
dr inż. arch. Przemysław Baster (KGRKiF) – sekretarz
dr inż. Łukasz Borek (KMiKŚ) – sekretarz
prof. dr hab. inż. Józef Hernik (KGPiAK)
dr hab. inż. Stanisław Bacior, prof. URK (KGRKiF)
dr hab. inż. Zbigniew Gajewski – (KBFiOR)
dr hab. Renata Kędzior, prof. URK (KEKiOP)
dr hab. inż. Monika Mika, prof. URK (KG)
dr hab. Agnieszka Rutkowska, prof. URK
dr hab. inż. Marek Tarnawski, prof. URK (KIWiG)
dr inż. Agnieszka Cupak (KISiGW)
dr Julia Gorzelany (KGPiAK)
dr VolodymyrDilnyi (KZM)
dr inż. Tomasz Stachura (KMiKŚ)
dr inż. Krzysztof Wąs (KBW)
dr inż. Agnieszka Wnęk (KG)
mgr inż. Iwona Stachowicz-Zembura (Dziekanat)
mgr inż. Małgorzata Duma-Michalik – interesariusz zewnętrzny
mgr inż. Zbigniew Kot – interesariusz zewnętrzny
Szymon Wojak – przedstawiciel studentów
Gabriela Paluch – przedstawiciel studentów

 

Zadania Dziekańskiej Komisji ds. Jakości Kształcenia

  1. Analiza  zgodności  opisanych  w  programach  studiów  zakładanych  efektów  uczenia  się z Polską Ramą Kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego;
  2. analiza  metod  i  form  kształcenia,  sposobów  weryfikacji  efektów  uczenia  się,  stopnia osiągnięcia  przez  studentów  efektów  uczenia  się  oraz  przyczyn  ewentualnych niepowodzeń;
  3. analiza wyników oceny procesu dydaktycznego dokonywanej przez studentów;
  4. analiza  dostosowania  efektów  uczenia  się  uzyskanych  w  procesie  kształcenia  do: działalności naukowej w dyscyplinach, postępów w  obszarach działalności zawodowej oraz potrzeb rynku pracy;
  5. monitorowanie prawidłowego stosowania punktacji ECTS;
  6. monitorowanie jakości prac dyplomowych oraz procesu dyplomowania;
  7. analiza danych dotyczących karier absolwentów poszczególnych kierunków studiów;
  8. ocena infrastruktury i zasobów edukacyjnych wykorzystywanych w procesie kształcenia;
  9. przygotowanie  rocznych  raportów  samooceny  jakości  kształcenia  na  wydziale, ze  wskazaniem  możliwych  działań  korygujących,  zapobiegawczych  i  doskonalących w zakresie:
    •  metod  procesu  kształcenia  na  wydziale,  w  tym  organizacji  i  warunków  prowadzenia zajęć  dydaktycznych,  programów  studiów,  metod  i  form  kształcenia  oraz  sposobów weryfikacji efektów uczenia się osiąganych przez studentów i słuchaczy,
    •  modernizowania i opracowywania nowych programów studiów,
    •  mobilności studentów,
    •  kompetencji  kadry  dydaktycznej  oraz  pracowników  administracyjnych  związanych z procesem kształcenia na wydziale,
    •  jakości obsługi administracyjnej procesu kształcenia na wydziale;
  10. opracowanie,  aktualizacja  i  doskonalenie  własnych  procedur  jakości  kształcenia dostosowanych  i wynikających  ze  specyfiki  prowadzonych  przez  wydział  kierunków studiów;
  11. realizacja  innych  zadań  zleconych  przez  Dziekana  i  Rektorską  Komisję  ds.  jakości kształcenia, realizacja innych zadań zleconych przez Rektorską Komisję ds. Jakości Kształcenia oraz Dziekana WIŚiG.

 

Regulamin Dziekańskiej Komisji ds. Jakości Kształcenia Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji Uniwersytetu Rolniczego im. H. Kołłątaja w Krakowie

ikona svg - pdf Tekst regulaminu komisji /plik PDF, rozmiar 178 kB/